28 Haziran 2012 Perşembe

miss you..

Dostumu özlüyorum, çok özlüyorum.. çok kırdım onu biliyorum ama nasıl yaptım hiç bilmiyorum.. eskiye döner miyiz, eskisi gibi olur muyuz, tam bir muamma.. üstelik yapabileceğim hiç bi şey yok, ne kadar özür dilemeye çalışsam, ne hissettiğimi anlatmaya kalksam, ne kadar üzgün ve onsuz yalnız olduğumdan bahsetsem, anlatamayacakmışım gibi geliyor ya da ne söylesem hafif kalacak.. ona verdiğim üzüntünün yanında benim hissettiklerim ne ki, otur ve çek işte diyorum.. yaşıyorum evet.. nefes alıyorum, yemek yemeye çalışıyorum, günlük hayatım devam ediyor ama midemde hep o yumru, sürekli orda, ne zamana kadar orda durmaya devam edecek bilmiyorum.. bildiğim tek şey bekleyeceğim.. belki bi gün bana yeniden güvenir mi, beni eskisi gibi görebilir mi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder