23 Kasım 2011 Çarşamba

moon river and me

İnsanları sevmeyi seviyorum..İnsanların beni sevmesini seviyorum..
Özellikle çocukların beni sevmesine bayılıyorum, içli çocukların.. Gözlerinden beni sevdiğini görebildiğim çocukların..

Yeni müzikler keşfetmeyi seviyorum.. İşte ben buldum bunu ve şu anda dinlediğim için çok şanslıyım diyebilmeyi.. İçime dokunan şarkıları keşfetmeye bayılıyorum..

Bazı rüyaları hissetmeyi seviyorum, bazı rüyalarda yaşadığımı hissetmeyi seviyorum, rüyaların yıllar öncesinden bir anıyı getirip önüme koymalarına bayılıyorum ve beni tekrar tekrar şaşırtmalarına..

The Honey Trees - Moon River
Bu da bu yazının şarkısı, şu anda nasıl eklendiğini bilmiyorum, aslında pek de önemli değil..

2 yorum:

  1. Youtube'dan ekleyebilirsin ve daha bi çok site var ama youtube en kolayı, belki de ben alıştım diye :)

    Hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, bi deneyeyeim bakalım becerebilcek miyim :)

    YanıtlaSil